Friday, April 3, 2009

Refleksi 5:
Apakah cadangan dan pendapat anda bagi memperbaiki sukatan pelajaran yang terdapat dalam subjek Multimedia dalam Pendidikan Islam ini? Adakah ianya perlu diubah? Sekiranya YA kenapa dan bagaimana. Sekiranya TIDAK kenapa?

Pada pendapat saya, sukatan pelajaran dalam subjek Multimedia dalam Pendidikan islam ini amat-amat bersesuaian dan tidak ada yang perlu diubah kerana melalui pengalaman saya mengikuti kursus ini, saya amat berpuas hati dengan sukatan pelajaran yang ditetapkan. Namun saya ada sedikit cadangan dari segi perlaksanaan kursus ini iaitu masalah komputer di makmal akademi pengajian islam yang selalu mengalami gangguan sehingga menggangu kelancaran proses P&P kelas. Diharap kepada pihak yang bertanggungjawab memandang serius kepada perkara ini demi keselesaan semua pihak.
Akhir sekali, saya ingin mengucapkan tahniah dan terima kasih kepada ust azrul kerana telah berjaya mengendalikan kelas ini dengan baik sekali. Saya amat berminat dengan cara ust mengendalikan kelas secara professional,cekap tetapi pada masa yang sama mesra pelajar..alhamdulillah, banyak perkara baru saya dapat daripada pengajaran ustaz samada dari segi ilmu mahupun cara pengajaran yang berkesan..syukran jazilan..

No comments:

Post a Comment